Förändring

Har nu sen en vecka tillbaka (på vardagarna) ställt väckarklockan på mellan klockan 07.30-08.00 och gått upp och kollat på vakna med the voice till 09.00, ätit frukost och sedan har dagen börjat rulla på som vanligt. Det är jätte skönt att äntligen ha normala sovtider och bli trött vid 23 tiden och gå och lägga sig vid midnatt. Vet dock inte varför jag varit så trött i kroppen men det börjar bli bättre nu när jag tvingat mig ut på promenader även fast hela kroppen skrikit "nej".

Gick till stan och tillbaks idag, funderar på om jag ska ta en promenad till psykologen imorgon också. Känns som jag inte har så mycket att säga när jag är där sen jag kom hem, vet inte varför det tagit stopp helt plötsligt, sist var det nästan bara psykologen som pratade de första 15 minutrarna. Jag har mycket inombords men det sitter liksom fast där inne för tillfället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0