Fullspäckat

De senaste dagarna har varit rätt så fullspäckade och jag har haft det riktigt bra. Det har varit ganska jobbigt innan den här resan, mycket mardrömmar och ångest men jag försöker lära mig att inte oroa mig för mycket och sluta tänka katastrofscenarion innan något har hänt för då går det åt så mycket tid och kraft till sånt som inte finns, i alla fall inte än. Har man hakat upp sig på något får man tänka fram en lösning på det scenariot (absolut inget jätte avancerat, det ska vara en lösning som går snabbt att tänka ut) och sedan släppa det och inte börja analysera hur trolig den lösningen är och om den fungerar i praktiken m.m. Det kanske inte funkar för alla men oftast funkar det för mig.

Kom hit för en liten stund sen och ska försöka gå och lägga mig snart, träffade en "ingift" släkting tidigare idag och på kvällen var jag hos en familjemedlem och spelade spel och pratade. Har ätit julmat två gånger i jul och det tycker jag har varit lagom, däremot har det blivit mycket fika, godis och choklad så det känner jag mig inte alls sugen på, vill nästan inte se en enda chokladask till. Har fått många fina julklappar och allt har varit sånt jag verkligen behöver.

Imorgon någon gång på förmiddagen bär det hemåt. Känns lite tråkigt samtidigt som jag saknar mina djur oerhört mycket. De säger ju att man ska gå när det är som roligast...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0