Julklapp till mig själv

Har handlat några fler julklappar idag och börjar med andra ord snart bli klar, funderar på om jag ska handla klart alla imorgon, eller åka till ikea och kolla lite, eller kanske göra något helt annat? Träffade en tjej från rehabiliteringen i en affär och hon följde med mig till en annan affär där jag skulle köpa ljusstake till matbordet, har känts så tomt på bordet och på den väggen där matbordet står så ljusstaken var lite pricken över i. Några ljust till den har jag inte köpt än, ska fundera lite på vad jag ska ha för färg först.

Tjejen som följde med mig insisterade på att jag skulle låta expediten slå in ljusstaken och se det som att jag gav en julklapp till mig själv, tycker det var lite gulligt tänkt, varför gör man inte sådana saker för sig själv oftare egentligen och visar uppskattning till sig själv?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0