Mellandagsrea

Lämnade hyrbilen vid 11 och åkte direkt efter det till ett stort köpcentrum för att kolla efter en stavmixer på mellandagsrean. Det var så mycket folk som också var på väg dit för att shoppa så första bussen var så full att jag och några andra fick vänta på nästa. Gick in i flera affärer tills jag till slut hittade den perfekta stavmixern; Braun Multiquick 5 MR 530 Bolognese. Som man kan se på bilden nedan fick man med både en visp och hackare och den har 15 olika hastigheter, precis vad jag letade efter. Hade tid hos psykologen 14.15 och efteråt åkte jag förbi mataffären och handlade ingredienser så jag kan göra smoothie imorgon. Tvättade 18.00 - 20.00 och ska snart lägga mig i sängen, är hur trött som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0