Söndag

Har följt musikhjälpen den här veckan så ofta jag bara kunnat på tv och genom datorn och det känns så tråkigt att programmet slutade idag, skulle kunna kolla på det året om. Ett bra program för en bra sak och det är väldigt underhållande.

Tog en tur till mataffären och handlade lite mat, köpte naturligvis med mig kronärtskocka hem och satt och mumsa på framför tvn. Tänkte ta och göra pizza med det på någon dag, skulle nog bli riktigt gott. Om jag fick välja mellan kronärtskocka och godis skulle jag välja kronärtskocka, och då är jag ändå en godisgris! Synd bara att de är ganska dyra (i alla fall de inlagda jag tycker om ur "färksdisken"), man får 6 stycken för ungefär 23 kronor och äter man det varje dag blir det ju väldigt dyrt i längden.


 


Kronärtskocka är en av de mest fiberrika grönsakerna som finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0