En sån där speciell dag idag

Vaknade 12 och låg kvar i sängen till 12.30 och har inte orkat ta mig ut än, orkar nog inte gå ut alls idag. Tänkte ta och baka pepparkakor istället och städa lite.

Det finns några dagar varje år som är speciella, då jag funderar extra mycket på vad jag hade gjort den dagen om jag inte hade lämnat han. Idag är en sådan dag och förra året kände jag mig väldigt ledsen, i år kan jag acceptera det hela mer men jag undrar fortfarande på om de tänker på mig? Pratar de om mig? Saknas jag? Om allt hade varit bra hade jag velat vara där.

Livet går vidare, snart kommer det inte finnas färskt i mitt minne längre, tankarna ersätts av andra tankar och jag kommer längta tillbaks till annat. I slutet av denna månad är det 2 år kvar på min skyddade identitet innan jag måste ansöka på nytt, 11 mars är har jag bott i min lägenhet i hela 1 år, livet rullar på hela tiden, dag för dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0