Julklappar: check

Äntligen! Är klar med julklapparna, har slagit in alla vart eftersom jag köpt dom så även det är klart. Nu ligger de i en påse i hallen hela 13 dagar innan julafton, det måste nog vara rekord för mig. Gick runt lite i stan också och kollade på kläder till julafton, hittade inget speciellt som jag fastande för och hittar jag inget får jag ta något som jag har hemma helt enkelt, vill inte köpa något bara för att. Tänkte färga håret lagom tills jag åker och jag har även klippt en annan frisyr vilket jag absolut inte ångrar, de i rehabiliteringsgruppen tyckte det blev stor skillnad trots att väldigt lite hår klipptes och vissa hade svårt att känna igen mig vilket får mig att känna mig mycket tryggare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0