Sista veckan

Nu är vi inne på sista veckan i arbetsrehabiliteringen och på fredag har vi avslutningslunch, känns tråkigt att den här gruppen nu ska splittras och att vi inte kommer fortsätta gå tillsammans (förutom vissa som inte känner sig redo för praktik och ska gå en omgång till och jag som kommer gå på några föreläsningar samtidigt som praktiken), men vi ska försöka träffas efteråt allihopa och ta en fika eller något och jag hoppas verkligen det blir av, skulle vara jätte kul.

Gick runt på stan lite innan jag åkte hem för att kolla efter vantar, gick in i massa olika affärer men hittade ändå inga som jag tyckte passade eller så var de alldeles för dyra, hittade dock en jätte fin ring som jag köpte. Har letat efter en ring ett ganska bra tag, har några ringar hemma som jag tycker väldigt mycket om men eftersom de ger för många minnen när jag kollar på dom så vill jag inte ha de på mig, samtidigt som jag inte vill göra mig av med dom heller. De får ligga i lådan och "skräpa" så länge och så får jag köpa nya helt enkelt.

Drömde mardrömmar hela natten så jag har inte alls sovit bra, vaknade flera gånger och kände mig jätte rädd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0