Stressigt på torsdag

Blev precis klar med att rensa pärmar med gamla papper från 2008/2009, slängde en hel del onödigt men sparade också en massa, tycker det är kul att kunna kolla tillbaka och minnas. Gick ner och slängde påsen med de papprena jag inte ville ha på direkten, ville bara bli av med det. Ska rensa och fixa alla mina pärmar någon dag när jag orkar och organisera dom lite bättre också.

På torsdag åker jag och det kommer bli lite stressigt att hinna med allt; hämta hyrbilen, äta, packa in i bilen (har mycket att ta med), hämta upp en person på vägen... jag vill komma fram innan det blir mörkt och bilen ska hämtas 11.00 så det kan nog bli ganska taight med tid, allt tar ju alltid längre tid än man tror. På kvällen ska jag på en föreställning som jag sett fram emot att se.

Handlade idag när jag ändå var i stan så det är skönt att jag slipper springa och irra runt imorgon. Det var massa rea och jag hittade en kavaj jacka för halva priset, precis vad jag behövde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0