Hem ljuva hem

Kom hem vid 15 tiden idag och hade massa packning med mig så jag fick gå till bilen och hämta grejer flera gånger (samma sak när jag åkte men nu var det ännu mer). Hade inte ätit på hela dagen så jag köpte med mig hamburgare från Max och åt innan jag åkte till mataffären för att handla mat, de hade inte allt på den första mataffären så jag fick åka förbi en annan också. Tänkte det var lika bra att handla nu när jag har bil så slipper jag släpa de där tunga kassarna på bussen även fast jag egentligen hellre hade velat kasta mig i soffan och ligga där hela eftermiddagen och kvällen, är ganska slut nu efter julhelgen och lite sömn. Måste lämna bilen ganska tidigt imorgon så jag får inte sova ut då heller och efteråt kommer jag vara på språng igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0