Sms - program - flashbacks

Fick precis ett sms om att ett speciellt program går på tv och fick då underbara flashbacks tillbaka till för ett år sen som är förknippat med just det programmet och det fyllde mig mig med massor av härliga känslor. Det kunde vara bra även i de dåliga stunderna. Jag har egentligen inga riktiga "skräckminnen" från året som varit, inte vad jag minns i alla fall, men efter allt har jag fått en helt annan syn på mig själv - jag är stark. Jävligt stark om jag själv får säga det. Det är alltid tufft att ta sig ur ett misshandelsförhållande, men man klarar det bara man aldrig ger upp. Vad är 1 tufft  år av hela ens framtid? Ingenting.

Som jag alltid säger: Kämpa för dig själv, ingen annan kommer göra det åt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0