Födelsedagsfika

På rehabiliteringen firade vi en av våra föreläsares födelsedag i förskott idag, vi satt på puffar på golvet i en ring med släckta lampor och tända ljus i mitten och fikade med lussebullar och pepparkakor. Jätte mysigt. När vi satt där kollade jag runt på gruppen och tänkte att jag verkligen kommer sakna dom...

Efteråt gick jag runt en stund i stan och köpte julklappar, har 4 grejer kvar sen är jag helt klar. Har tagit kort på lägenheten idag också, ska visa bilderna för släktingar så de får se hur jag har det. Tänker att de kan vara skönt för dom att se hur bra jag fått det efter allt som hänt, så slipper de vara oroliga och fundera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0