Akuten


Jag åkte in till akuten vid 20.00 eftersom smärtan blev värre och de på sjukvårdsupplysningen tyckte det var bäst att kolla upp vad det var eftersom hela buken var uppsvullen. Fick vänta i nästan 3 timmar och göra lite prover då och då under tiden jag satt och vänta på att få träffa läkarenmen så det var inte så farligt tycker jag, tiden gick snabbt. Trodde jag skulle få vänta hela natten eftersom de sa att de hade mycket att göra.

Domen blev: En blödning i ena äggstocken. Det är inget allvarligt, skulle inte smärtan lägga sig om några dagar måste jag åka in igen, men läkaren sa att det var ganska ovanligt att den inte försvinner av sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0