Annorlunda än förra gången


Det är konstigt att man kan uppfatta en sak på ett visst sätt, och sen när man ser det igen tycker man att det inte alls ser ut som det gjorde förra gången. När jag klev in i lägenheten idag igen tyckte jag inte det såg ut så som jag kommer ihåg det, även fast ingen möbel eller något flyttats. I och för sig kollade jag nog inte ens 1 min förra gången, när jag kom in genom dörren kände jag direkt att jag ville att denna lägenhet skulle bli mitt hem och utropa direkt "jag vill ha den!". Jag vet redan nu exakt vilka möbler jag vill ha, har kollat på IKEAs hemsida där jag tänkt köpa alla större möbler, men nu vet jag inte om jag måste tänka om lite så jag inte köper massa saker som inte får plats där jag tänkt att ha dem. Idag såg jag till exempel att matbordet och en hylla i badrummer som jag tänkt köpa inte alls passar där. Jag är alltid så snabb när jag ska göra något, snabbt ska det gå, men den här gången ska jag försöka ta de lungt, jag har ju inte brottom någonstans och det är bättre att det tar lite tid att ordna allt och att det i slutändan blir riktigt fint än tvärtom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0