Ännu en dröm



I natt drömde jag om Han igen. Jag drömde om att han dök upp vid samma tid varje dag utanför min mammas lägenhet där jag gömde mig för honom. Jag var inte alls rädd, jag tyckte mer att han bara var jobbig som inte lät mig var i fred för jag visste att han inte kunde komma åt mig när jag var där inne och det var andra människor där med mig. Sista gången han kom dröjde det lite längre tid än de andra gångerna, men den här gången hade han med sig 4 baguetter. Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag kom åt baguetterna, men jag kommer så väl ihåg att jag drömmde att de 4 baguetterna låg där på golvet och en person frågade mig "vad ska du göra med dom?" och då kände jag hur hatet växte inom mig för baguetterna blev han, och så jag bad en hämta en mixer så jag kunde döda dom och förstöra de till så små bitar som möjligt för att de aldrig någonsin skulle kunna bli hela igen.

Låter kanske lite roligt att jag drömde att jag skulle döda baguetter men de där baguetterna symboliserade honom på något konstigt sätt och jag ville verkligen döda honom. Det som kändes så bra med drömmen är att jag inte alls var rädd för honom, jag kände bara hat men ingen rädsla. Jag hatar hellre än är rädd för rädslan har gjort mig galen ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hat är alltid lättare att hantera! skönt att du kommit dit =)

2011-02-17 @ 12:54:38
URL: http://linnlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0