Beviljad larmtelefon



Jag har blivit beviljad larmtelefon från polisen i samband med att jag flyttar vilket känns väldigt bra och tryggt. Jag har ju som jag nämnt tidigare valt att inte berätta detaljer för polisen vad jag varit utsatt för eftersom jag inte vill göra en anmälan men de vet att jag blivit misshandlad och av vem (man måste uppge vem är hotad av när man vill ha larmtelefon) och personalen på det skyddade boendet har bekräftat för polisen att det handlar om väldigt grov form av misshandel och att skyddsåtgärder är nödvändiga. Jag ska ha möte med dom om några veckor och då ska de även aktivera min telefon. Jag vet inte hur lång tid jag kommer bli beviljad att ha den men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0