En bra bok gör mycket

Har hållit på att packa hela dagen, både inför resan och flytten och är jätte trött nu. Ska nog gå och lägga mig i sängen strax och läsa klart min bok som jag köpte för ett tag sen (pinocchio effekten), ska köpa en ny när jag får tid för jag tycker det både är kul och rogivande att läsa. Det kan också vara skönt ibland att ge sig in i en annan värld när ens egna blir för mycket ibland. Men om man börjar läsa och råkar stöta på en dålig bok som inte alls passar en ska man inte sluta och tro att alla böcker är likadana, utan fortsätt läs tills du hittar den genren som tilltalar dig för det finns så mycket olika. En bra bok gör mer än man kan ana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0