Klippning och fondpengar


Hela dagen idag har de där tjejerna varit här och fixat oss som bor på huset. Jag klippte mig bara men de flesta både klippte sig, fick håret stylat och blev sminkade. Jag tycker om att fixa sånt själv så därför valde jag att endast klippa. Man märkte att alla blev gladare/piggare efter mini makeovern och sånt blir man gladare själv av att se. Ibland är det så nedstämt här att det kan bli jobbigt.

Fick idag veta att jag blivit beviljad 2000 kronor från en fond jag ansökt om pengar från för att kunna börja på någon hobby/träna. Blev jätte glad när de berättade det för mig! Funderar på om jag ska börja gå på gym eller någon sport kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0