När jag ska sova



Det var några dagar nu sen jag skrev, har velat gå in här för att skriva av mig men inte haft möjlighet. Alltid när jag skriver ner något här som får mig att må dåligt eller gör mig ledsen så känns det som mitt hjärta blir lite lättare för varje gång.

I morse vaknade jag av att jag drömde en mardröm. Jag har innan varit ganska lyckligt lottad som sluppit mardrömmar, har drömt en mardröm i månaden kanske men nu börjar de komma. Jag vet inte om det beror på att jag oroar mig för flytten eller om det är något annat, men jag har också börjat tänka och grubbla mycket precis innan jag ska sova så ibland kan det ta upp emot en och en halv timme tills jag somnar från det att jag släcker lampan. När jag drömt mardrömmar om han så påverkar det hela min dag och allt som hänt det senaste åren gör sig ännu mer påmint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0