Ny dammsugare

Jag ogillar verkligen när jag får sånna där dagar som jag hade igår, de kommer lite då och då. Men tack och lov för det kanske? Skulle vara jobbigt att känna så varje dag. Måste försöka lära mig hantera det bättre när de där känslorna kommer, då blir det mycket enklare för de där dagarna gör mig helt nere som det är nu och jag påverkas negativt i flera dagar efter det.

Idag var och köpte en damsugare från electrolux på elgiganten som hade kostat 1495 :- och kostade nu 699 :-, var riktigt jobbigt att bära hem men det var det värt det. Hade även tänkt köpa möbler idag och beställa hemkörning så jag skulle slippa stressa sen men man kunde endast göra det 6 dagar i förväg så jag får göra det den 10e helt enkelt som det var tänkt från början.

Det var denna dammsugare jag köpte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0