Så svartsjuk att det gjorde ont


I natt drömde jag om Han. Det var ingen mardröm som det brukar vara, utan jag drömde att vi fortfarande var ihop och att han hela tiden pratade med en annan tjej i telefon framför mig som gjorde mig olidligt svartsjuk. Den känslan gjorde nästan fysiskt ont och skar i hjärtat. Jag har tänkt på det hela dagen och när jag satt och åt middag tänkte "tänk om han var här och kunde smaka min mat". När jag kom på mig själv med att tänka den tanken så började jag tänka på alla dåliga sidor hade för att få bort den jobbiga saknar känslan. Jag är så rädd för den känslan, det känns som den kan få mig att impulsivt handla på ett mycket dåligt sätt när jag mår dåligt. Jag vill inte börja sakna nu, jag vill gå vidare.

Alla känslor som börjar känna kanske grundar sig i att jag är rädd för att behöva vara ensam efter flytten. Även fast jag var med honom kände jag mig så ensam i alla år, så vill jag inte känna igen men ibland glömmer jag hur vårt förhållande verkligen va, jag får för mig att han är den enda som kan göra mig lycklig. Flytten närmar sig med stora kliv och om 3,5 veckor bor jag ensam. Helt ensam.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är helt normalt att tänka såhär om ett ex. Men särskilt i ditt fall är det grymt viktigt att du ignorerar de tankarna! Kom ihåg hur illa du mådde i det där fruktansvärt ohälsosamma förhållandet! Tänk aldrig; "men det kanske inte var så farligt trots allt". Du har berättat om kvinnor som gått tillbaka till sina killar efter att ha varit på boendet. Det var i dem tankebanorna som de började tänka...

Och när den stora stygga vargen sen kommer och ber om ursäkt för vad han gjort, ja då smälter dem som isglass. INGEN ursäkt i världen är godtagbar för vad dessa killar gör emot er! INGEN! Stå på dig!! Både i dina tankar och i verkligheten.

Kram

2011-02-16 @ 07:57:06
URL: http://carrofliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0