Tanken på att flytta blir jobbigare


Jag har varit så rastlös idag även fast jag gjort mer än jag brukar. Idag fick jag lite panik och kände jag att jag bara ville komma här ifrån så jag gick till mataffären och köpte en matlagningsgrädde, bara för att. Men när jag kom tillbaks var jag nästan ännu mer rastlös.

Börjar känna att jag inte vill flytta här ifrån, har alltid tänkt att det är det här stället som gör att jag ibland får sån panik och bara vill härifrån, men det hela handlar egentligen om att jag tycker det är jobbigt att ibland vara så understimulerad och bara sitta inne. Det är mer situationen som skapar paniket, och inte det här huset. Så idag slog det mig att det ju kommer kännas ännu värre när jag flyttar, det kommer inte bli bättre, för då har jag ingen att prata med eller umgås med när jag känner såhär. Här har man ju alltid någon. Det är svårt att helt plötsligt efter att ha bott här 6 månader behöva klara sig helt själv i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0