Hitta nya vänner


Jag skulle verkligen vilja hitta nya vänner för man får ett helt annat perspektiv på livet enligt mig när man har andra att prata och diskutera med. Livet är inte det samma utan vänner. Jag längtar så mycket efter att ha någon som bryr sig om vad jag gjort idag, vad som händer i mitt liv och tvärtom. Jag vill inte ta upp kontakten med gammla vänner, utan jag vill hitta nya som jag börjar mitt nya liv med och som har samma intressen som mig men jag vet inte riktigt hur jag ska hitta några? Jag önskar att jag i alla fall skulle ha några internet vänner som man kan chatta med när man är ledsen eller bara har lust att prata med någon. Jag vet att det finns jätte många människor som är ensamma och känner som jag, men vart finns dom??


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har inte gått igenom samma sak som du men har lidit av depression och tvångstankar (även en och annan panikattack). Som du vet så följer jag din blogg och jag pratar gärna med dig på msn och stöttar dig :) bara att adda mig om du har lust: [email protected]



Kram

2011-01-07 @ 00:57:36
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: Rosen

Finns här om du vill.. Kram

2011-01-07 @ 13:08:27
Postat av: Emma

Det finns en internet sida som heter styleserach där man kan söka efter nya vänner beroende på var man bor!

2011-01-07 @ 16:03:57
URL: http://emmsan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0