Jag vill hitta en bostad jag kan kalla hem



Håller just nu på att skriva brev jag ska skicka till olika privata hyresvärdar, och i månadsskiftet tänkte jag ringa och kolla om det finns några lediga lägenheter. Även fast tanken på att bo själv är ganska jobbig känner jag att jag måste ta ett kliv i rätt riktning nu och inte bara stå kvar på samma ställe och stampa. Jag vill att det ska hända något och att jag ska få chansen att börja bygga på mitt liv. Eftersom jag inte ens vet vart jag ska bo just nu är det så svårt att planera så jag vill kunna ha en fast punkt att börja med. Jag har fått förlängd sjukskrivning och förhoppningsvis mår jag så pass bra när den går ut att jag smått kan börja jobba.

Idag känner jag mig på bra humör och positivt humör, hoppas det håller i sig ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0