Klippa sönder kortet?



Sitter och funderar på om jag ska klippa sönder sim-kortet som han har nummret till. Jag har inte använt den sen augusti. Anledningen till varför jag har kvar den är för att jag känner att jag tappar kontrollen om jag inte kan kolla den om jag någon gång skulle vilja det. Jag vill inte, men tänk om? Jag vet att det där bara finns i mitt huvud, det är inte verkligheten, för letar han efter mig eller har någon aning om vart jag befinner mig skulle han ju knappast skriva det i ett sms. Är så rädd för att jag ska tro att allt är lungt och att det sen visar sig att det är helt annorlunda och han plötsligt står där utanför min dörr, men jag kan ju ändå inte kontrollera det på de sätten jag får för mig att jag kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0