Lägenheten är min!



Var precis och skrev kontrakt på en drömlägenhet! Var och kollade på den idag och den låg i ett jätte bra område där jag kan känna mig trygg och lägenheten var helt underbar. Jag trodde den skulle vara mycket mindre än den var och planlösningen var perfekt och sovrummet är så långt ifrån ytterdörren det bara går. Äntligen börjar det vända, jag hade sån tur som fick den här chansen och att det här privata bostadsbolaget ville hjälpa mig. För första gången på länge känner jag mig verkligen lycklig!!!!


Kommentarer
Postat av: Rosen

Hej och grattis...

Jätte glad för don skull. Hoppas fu nu kan koppla av där och komma igång med ett liv du är värd..



Vi känner inte varandra men vad vi lever lika,

Fick precis också min drömlägenhet efter allt som hände för ca fem månader sedan.. Trivs hur bra som helst o känner mig

trygg:) tänk vad lika de kan vara..



Jätte glad för din skull o grattis igen.. Ibland förtjänar man lite tur:)

Kram

2011-01-21 @ 17:11:35
Postat av: Emma

Grattis!



Vad underbart för dig!

2011-01-22 @ 12:04:57
URL: http://mirfaks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0