Lägenhetserbjudande

Har redan fått ett erbjudande om en lägenhet, men det var inte riktigt en sån lägenhet jag letar efter. Jag ville dels ha en större eftersom jag inte vill känna mig instängd eller sova nära ytterdörren och jag hade ställt in mig på att bo i ett område mycket längre bort och hela situationen gör mig orolig. Jag blir jätte stressad av sånna här småsaker, det är så jobbigt. Det känns som jag måste tacka ja även fast jag kanske inte tycker om den eftersom den här fastighetsägaren varit så snäll och hjälpt mig och jag är så rädd för att hamna i en lägenhet jag bara vill fly ifrån. Jag vill ha ett hem att trivas i för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Stå på dig, ett hem är ens kärna och du ska känna dig trygg där. Du har all rätt i världen att ställa höga krav efter det du har gått igenom!

Kram

2011-01-20 @ 16:02:02
URL: http://carrofliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0