Längtar efter att få köpa möbler

Det roligaste med att flytta är att få välja möbler och inreda sitt hem precis som man vill, utan att någon kan komma och förstöra. Jag ser verkligen fram emot det. Har redan hittat det matbord och stolar jag vill ha (de på bilden ovanför) men resten får jag kolla ut när jag vet vad som får plats var och hur stora möblerna kan vara, men jag har ju min bild redan nu på hur exakt jag vill ha det. Jag kommer få köpa allt nytt i möbelväg, har bara en byrå sen innan + en liten tv som jag ska ha på väggen i somrummet. IKEA har skänkt startboxar, en med kastruller och en med tallrikar m.m, till det skyddade boendet jag bor på som man får när man flyttar ut. Det uppskattas verkligen!! Tack så mycket IKEA.


Kommentarer
Postat av: fluff

Hej vännen!



Har läst o läst i din blogg,precis hittat den. Lever i ett mestadels psykiskt misshandelsförhållande.(läs tuva).har ingen bra dag men vill bara skriva att din blogg är så behövd,dels för dig o dels för andra. Många kramar

2011-01-26 @ 09:30:35
Postat av: Tystlidande

Fluff: Tack för dina ord. Tråkigt att höra att du lever i ett misshandelsförhållande, ett tips är att ta kontakt med en kurator/psykolog för att prata om din situation eller bara för att få prata med nån utanför förhållandet. För det är tungt att ensam bära på allt. Det hjälpte mig jätte mycket och kanske kan göra det för dig också? De har tystnadsplikt, och om du är osäker kan du fråga innan du börjar gå dit vad de har för regler angående tystnadplikten om du är orolig för det.



Du kan skriva till mig på mailen ([email protected]) om du känner att du behöver skriva av dig eller fråga något som du kanske inte vill göra här.



Hoppas allt blir bra för dig. Ta hand om dig! Kramar

2011-01-27 @ 13:20:33
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0