Makeover



Jag har bestämmt för att göra en liten mini makeover tills jag flyttar, så när pengarna har kommit ska jag köpa hårfärg och jag tror jag ska klippa håret och ändra frisyr också. Jag vill att flytten ska symbolisera en ny männsika och ett bättre liv för mig, och därför känns det som jag blir av med den gamla jag genom att göra några förändringar. Jag vill även göra förändringarna för att det ska bli svårare att känna igen mig om fel person skulle råka se mig eftersom jag sen kommer synas mer bland folk, men jag gör det bara för att jag vill, inte för att jag måste.

För att göra det så säkert som möjligt tror jag att jag kommer börja använda mig av ett annat förnamn när jag presenterar mig för grannarna så ingen ska kunna fråga efter mig, men jag måste klura ut exakt hur jag ska göra så det inte blir fel eller misstänksamt. På dörren och i trapphuset har jag och hyresvärden redan bestämmt ett annat vanligt efternamn som ska stå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0