Mår som innan



Har fortfarande inte kräkts men känner mig inte mycket bättre än när jag skrev sist, snarare lite tröttare och segare men jag mår inte alls illa. Jag bara måste fortsätta må bättre så jag kan gå till psykologen imorgon på morgonen. Gick och köpte kebab tidigare, kanske inte den bästa maten efter att man kräkts, men den kom inte ut där den gick in i alla fall. Fast jag åt inte alls mycket, inte ens halva.

Ringde till vårdcentralen idag för att se om de kan skicka en remiss så jag ska få göra en mindre operation, fick tid om en vecka och då ska en läkare kolla på mig och avgöra om han tycker operationen är nödvändig. Det är en operation som är väldigt ovanlig att göra på vuxna, därför vill jag inte skriva ut vad det handlar. Men jag hoppas jag de anser att jag har tillräckliga skäl för att göra den! Skulle vara skönt att få det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0