Trött, trött och trött



Har mått jätte illa idag och min kropp har kännts så tung, men jag har trots det fått ganska mycket gjort idag. Fast jag har fått tvinga mig själv så nu ligger jag i sängen helt utslagen. Måste vila en stund.

Idag har jag i alla fall skrivit brev och postat till 20 olika privata hyresvärdar och ringt runt och kollat om de har några lediga lägenheter (det låter enkelt men det har tagit en väldans tid). En speciell hyresvärd sa att de värnar extra mycket för personer i min situation så de skulle kontakta mig så fort något blev ledigt som passar mig. Mitt mål är att få en lägenhet innan maj för sen tror jag inte jag står ut mer och jag har ändå bott här 5 långa månader redan.

Var också hos psykologen, jag hade så mycket att säga att vi gick över tiden med nästan 20 min, men jag tycker om henne. Idag kändes det verkligen som att hon förstår mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är duktig som kämpar på så hårt fastän du är sjuk!

2011-01-19 @ 19:31:17
URL: http://mirfaks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0