Ännu en separation

Sov två timmar idag på eftermiddagen, från 17 - 19. När jag vaknade kände jag ett enormt illamående som hållt i sig ända tills för kanske 30 min sen.

Imorgon ska jag till stan och äta lunch med en annan kvinna som bor här, jag och hon har fått väldigt bra kontakt sen hon kom hit och det känns kul. Alla jag blivit bra vänner med på det skyddade boendet har flyttat till andra städer så det är svårt att träffas, men hon ska bo kvär här som jag också med största sannolik ska så det känns skönt att ha någon man kan umgås med när jag sen flyttar till egen lägenhet.

En kvinna jag har bott med ända sen jag flyttade hit ska flytta i början av februari och det känns lite jobbigt, hon har alltid fått mig att känna mig trygg här och när hon försvinner känns det som lite av tryggheten också gör det på något sätt. Hon har liksom hållt ställningarna här och sett till att det är ordning och reda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0