Vill nästan inte ha kontakt med omvärlden



Jag hade nyss samtal med min kontaktperson här och vi tog upp riktigt jobbiga saker som ger mig ångest. Det finns så mycket jag måste tänka på inför flytten och hur jag ska hantera personer jag möter och personer jag mött här på skyddade boendet. Vad ska jag säga om mig själv och hur mycket ska jag berätta? Jag känner stor oro för att bli hittad och ibland vill jag bara stänga mig in i lägenheten och inte behöva träffa någon för att inte behöva vara orolig för att andra pratar om mig till fel person. Vad ska jag säga när någon jag lär känna vill ta foto på mig? Det finns så många situationer jag måste vara förberedd på och veta hur jag ska agera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0