15 juli 2010 kom det sista slaget

Har gjort saker från morgon till kväll så jag har inte haft tid att gå in här, men nu fick jag en stund över så jag passar på. Jag har verkligen njutit och kunnat koppla av under den här tiden, kommer komma hem som en ny människa. Nästan.

Imorgon är det ett år sen en jätte jobbig händelse då han skadade mig väldigt allvarligt, har tänkt på det hela veckan. Det var sista gången han slog mig och bara några veckor senare lämnade jag honom. Har aldrig ångrat mig, det gör man aldrig...




Kommentarer
Postat av: Rosen

Ett år utan slag. Sjukt att man ska känna fy fan vad skönt. Att man inte vaknar och har ont eller blåmärken..

Man jan gå ut varje dag utan att skämmas hur man ser ut..



Du är så stark som tog dig från de där helvetet..

Nu är det ett år men kommer bli resten av ditt liv utan slag och förnedring<3 du är så stark <3

2011-07-15 @ 10:15:24
Postat av: Sofie

Hej kära du!!



Du är en sån bra förebild, du är jättestark och visar att man löser alla situationer!!



Känn dig som en underbar person som kom bort från det hemska och du kommer att få ett underbart liv!!



Jättemycket kramar till dig!! /Zoe

2011-07-16 @ 21:55:04
URL: http://missofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0