Underbart att ses igen!

Det känns otroligt skönt att äntligen fått träffa min vän igen, efter mer än 1 år. Vi har suttit och pratat om allt som varit det senaste året, både för mig och henne. Jag frågade också henne om hon någonsin förstod hur det låg till, och hon svarade "nej jag kunde aldrig ana, jag tyckte ju han verkade lite knäpp men trodde aldrig att han gjorde något sånt för man märkte det aldrig på dig".

Jag får sån kraft av att prata med henne, hon får mig att vilja så mycket och det känns så underbart att kunna känna den känslan igen. Det känns bara så sorgligt att hon inte bor här, skulle verkligen behöva henne i mitt liv igen.

Hon somnade för lite mer än 1 timme sen men jag är vaken lite längre eftersom jag inte är van vid att lägga mig sådär tidigt, men jag ska försöka sova nu så skriver jag mer imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0