Envisast vinner

Idag fick jag verkligen tvinga mig ut på en 40 minuters promenad, blev bara några korta promenader förra veckan och ingen igår så jag gav inte mig själv något annat val än att ta mig ut. 

Igår fick jag något "återfall" och fick för mig att trycka i mig massa onyttigt vid 23 tiden, och det blev en hel del. Vet inte om det var för att dämpa ångesten eller nått. Gjorde så nästan varje kväll när jag bodde på skyddade boendet när alla hade gått och lagt sig och jag var ensam i köket. Har 2 kg kvar att gå ner, men jag ligger hela tiden på den här vikten jag gör nu och det är svårt att komma under, de sista kilona är alltid envisast. Men jag ska bli envisare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0