Privat nummer

Fick för en stund sen ett samtal till en av mina mobiler, den mobilen jag har till familj och vänner, från privat nummer. Jag brukar inte svara när det inte står något nummer, men fick på något sätt för mig att göra det ändå den här gången. Jag var lite osäker så jag gjorde min röst ljusare och sa "hallå" när jag svarade, men jag fick inget svar tillbaka. Jag sa "hallå" 2 gånger och la sedan på. Personen i andra änden måste hört mig eftersom jag hörde att han/hon stod vid en bilväg eller något så det var alltså inget fel på mottagningen och jag tycker det är konstigt att personen inte ringt igen. Blir lite orolig över vem det var...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sånt där brukar kunna hända när man råkar ringa upp personer när mobilen ligger i väskan. Man har glömt knapplåset eller nåt och så ringer man till någon som förvirrat undrar vem det är i andra änden :P

2011-07-06 @ 16:54:37
URL: http://carrofliin.blogspot.se
Postat av: Tystlidande

Caroline: Ja sånt brukar ju hända :) men det jag tyckte var så konstigt den här gången är att ingen jag känner ringer från privat nummer och ljuden var så tydliga att mobilen inte kan ha legat i nån ficka eller väska.



Vet fortfarande inte vem det var som ringde...

2011-07-07 @ 00:09:22
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0