Öka tempot

Har sovit väldigt få timmar de senaste nätterna så i morse tog jag en lång sovmorgon och vaknade vid 12. Det blev behövliga 10 timmar av sömn. Gick en promenad på eftermiddagen, kom precis hem och ska äta strax. Har inte riktigt orken att laga mat så det har blivit en hel del färdigrätter som man bara värmer den senaste tiden, men ibland behöver man omfördela energin lite när man känner att den inte riktigt räcker till allt och för mig är det viktigt att jag orkar gå promenader varannan (helst varje) dag. Jag måsee förbereda mig för att göra lite mer krävande aktiviteter tills jag börjar jobba så jag inte blir helt slut sen och kanske inte klarar av det, mina dagar har ju inte varit alltför händelserika det senaste året och jag har vant mig vid det här lugna tempot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0