Panik efter mail från skatteverket

Fick ett mail i fredags från min kontaktperson på skatteverket, hon skrev att de förskt få tag på mig eftersom all min post kommer i retur till dom (tyckte väl det var konstigt att jag inte fått någon post på 2 månader) och eftersom jag bytt nummer utan att meddela dom (hade helt glömt bort att göra det) så har de inte alls kunnat få tag i mig och skrev i mailet; "...om du inte hör av dig kommer skatteverket överväga att ta bort din kvarskrivning och sekretessmarkering". Gissa om jag fick panik ett tag där innan jag började tänka klart. Vet sen innan att de har de reglerna om man "missköter sig" och de kanske tror att jag flyttat utan att meddela dom? Vet inte vad felet kan vara, har ju fått min post innan men plötsligt delar brevbäraren inte ut den... fick inte tag på henne men ska ringa det första jag gör på måndag och försöka reda ut vad det är som blivit fel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0