Larmtelefon igen

Har pratat med polisen och kommer få larmtelefon igen. Känns otroligt skönt för jag känner mig jätte orolig över att han ska dyka upp här. Känner mig mest orolig kring området där jag såg hans vän och det är också ett område som är ganska, eller rättare sagt, väldigt oundvikligt. Det är inte heller så svårt att vänta på att jag syns till där igen. Har jag tur säger den här vännen inget, de kanske inte har kontakt eller så vet vännen inte om det som har hänt och "rapporterar" inte att han sett mig, men man kan inte utgå från att det är så utan man får agera utifrån att han nu kan veta vart jag är.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättebra att du får larmet igen! :) va skönt!

2011-06-01 @ 10:34:54
URL: http://carrofliin.blogspot.se
Postat av: Rosen

Gud vännen....är rädd för din skull..

Ska du verkligen stanna där då?..

Vet att det låter sjukt och ve att du inte känner mig men du är välkommen till mitt hem... Helt annan stad men som d vet inte jätte långt från Gbg...här är du ju trygg, och d har sällskap.

Vill bara säga d men förstår om du inte villmen ibland får man ta hjälpen man fr även om d inte är så man tänk sig.

Du gör som d vill..... Men lider nått extremt med dig och försår att du är livrädd.....



Tror du killen kontaktar han?..för km han gör de..... Ne jag tänker inte tänka så... Fy faaaaaaan helves jävla ditt orättvisa

2011-06-01 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0