De flyttar

Det har funnits två tjejer här som jag har umgåtts en del med och som tagit med mig när det hittat på saker och det har betytt jätte mycket för mig, men den ena flyttade 3 juni och den andra flyttar imorgon. Det känns jätte tråkigt och det kommer bli ensamt. Har varit skönt att haft några att gå till när man mår som värst och behöver komma hemmifrån eller bara vill vara bland folk.

I sommar kommer det nog ändå kännas okej då jag kommer få en hel del besök, det är på vintern det blir värre, men jag ska försöka att leva lite mer i nuet och inte tänka så mycket på hur det blir sen, ska passa på att njuta av sommaren när den ändå är här. Ser mycket fram emot besöket jag får helgen den 1-3 juli då en gammal kompis kommer hit, hon är den enda jag har kvar kontakten med och som jag litar på till 100 procent.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0