Hemma bäst

Jag valde att åka idag, längtade hem. Känner mig trygg här. Har varit i staden jag kommer ifrån i helgen och det är så klart jätte jobbigt. Mycket minnen, känslor och rädsla. De flesta känner sig nog fria utomhus, för mig är det tvärtom oavsett vart jag är. Vissa ställen känns bättre än andra, men risken finns alltid att man stöter på fel person eller personer. Ibland kan jag känna mig förföljd även fast jag inte ser någon bakom, men har en känsla av att någon iaktar mig.

Är fortfarande sjuk och känner mig trött så ikväll ska jag bara ta det lungt. Känns så skönt att vara hemma.




Kommentarer
Postat av: Rosen

Välkommen hem <3

2011-06-05 @ 23:20:56
Postat av: Tystlidande

Rosen: Tack :) hoppas allt är bra med dig och barnen

2011-06-06 @ 14:43:20
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0