Avskedsfika


Var och hämtade de sista sakerna på rummet idag och på måndag ska jag lämna nycklarna. Igår hade vi "avskedsfika" för mig på det skyddade boendet, det kändes som ett bra avslut för min tid där. Jag kommer fortsätta gå dit ibland och fika eller bara umgås med kvinnorna jag känner där, för jag och personalen pratade om att det är viktigt att jag inte känner att jag blir lämnad ensam nu när jag flyttar utan att jag alltid kan komma dit om det är något eller bara har lust att dyka förbi.


Kommentarer
Postat av: Rosen

Grattis. Så glad för din skull...



Stort lycka till!

Massa kramar

2011-03-12 @ 22:17:51
Postat av: Tystlidande

Rosen: Tack snälla du!

Hur går allt för dig?

2011-03-13 @ 19:02:24
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: Rosen

Jo dommen är nu fastställd på 3,5 år. Fått hot o skit folk som lämnar saker där jag bor( är polisanmält) orkar inte så anmäler allt för att visa att jag inte tar det.va ju gravid så gått mitt andra barn så orkar inte med massa hot o sånt.räcker att jag aldrig känner mig trygg. Har fått samma larm s du fått men ev kan d bli flytt.. Men vill inte dra iväg med mina två barn så d som händer får hända går inte att förhindra. Han styr folk från häktet..(sjukt) han ska bli förflyttad nu till ett fängelse som är gjort för folk med problem med våld i nära relationer..



Jag överlever men är tufft med d psykiska, precis som för dig..

Men antingen får man ge upp eller bestämma sig för att överleva, är ju antingen eller....

Jag har bestämmt mig för att överleva( för barnens skull) men min kropp har bestämt sig för att ge upp, såkämpar oxå med min kropp....



Men vi klarar detta..jag och du( vem du nu är:)

2011-03-13 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0