Bytt bank

Gick till Swedbank på morgonen och öppnade ett nytt konto, ska pröva den banken ett tag och sen byta från min gamla om jag är nöjd. Det är inte så att jag är missnöjd med den gamla banken, utan jag kände helt enkelt att jag behövde lite förnying. Min gamla bank påminner mig om gammla tider, så en ny bank betyder nya tider.

En sån här pytteliten sak kan ha stor betydelse för sin frigöring. Jag tycker man ska undvika allt som ger en minnen från tiden med dom, även om de är bra eller dåliga. Jag ser det lite som att jag ska bli en nya människa, och om byte av bank ger mig den känslan, ja då gör jag det helt enkelt. För att kunna gå vidare gäller det att hitta på knep som passar en själv och som hjälper i processen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0