Fick larmtelefonen av polisen idag

Träffade polisen idag och fixade med larmtelefonen. Vi pratade även om att han har ringt en släkting och frågat efter mig, de sa att sättet han gjorde det på är oroande och att det visar på hur desperat han är. Känns skönt i alla fall att ha larmtelefon nu för den gör skillnad, jag känner mig trygg av att veta att polisen har koll på min situation och att om något händer kommer det gå snabbt för mig att få hjälp. Jag kommer bli beviljad en månad i taget och beroende på vad som händer kommer jag antingen fortsätta ha den tills det blir lungt och jag känner mig tryggare eller avsluta det efter någon månad om jag känner att jag inte har behov av den. Fick pröva den på polisstationen så jag vet hur den fungerar, och de sa att de även åker ut om jag ringer av misstag för att se så att allt är lungt och om man larmar och de inte hittar en fortsätter de leta tills de hittar en.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter jättetryggt och bra!

2011-03-11 @ 11:42:17
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: rosen

lyssna på låten spring för livet med sara varga.

är skrivna för oss:/

2011-03-11 @ 19:10:54
Postat av: Tystlidande

Rosen: Ja den är verkligen skrivna för oss...

2011-03-13 @ 19:04:04
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0