Första natten i lägenheten


Jag orkade inte gå in på datorn igen igår, kollade på tv till 12 ungefär och sen gick jag och la mig. Sov jätte bra i natt och det var så skönt att vakna upp här, att få äta frukost ostört och bara få ta det lungt och inte behöva anpassa sig efter andra. Jag gick och la mig med lampan tänd men vaknade sen mitt i natten och släckte den. Jag är inte alls rädd här och det är otroligt skönt. Nu väntar jag bara på att gallergrinden och titthålet ska bli installerat och det kommer vara skönt och få mig att känna mig ännu tryggare om jag nån kväll skulle bli oroligt eller liknande. Jag är så glad att jag fick chansen att starta mitt liv i den här fina lägenheten och i ett sånt bra område, det känns som ett tecken på att mitt liv kommer ordna sig.

Igår flyttade vi nästan alla mina saker från skyddade boendet hit till lägenheten, det sista ska jag gå och hämta idag. Hann packa upp det mesta igår så jag har ganska ordning här, nu är det bara sängen och soffan som är viktigast att få upp men det ska jag få hjälp med i början av veckan. Ska räkna ihop hur mycket pengar jag har kvar och sen se vad jag mer behöver till lägenheten just nu som inte riktigt kan vänta. Igår var jag på ikea igen och köpte de mest nödvändiga köksgrejerna, sängkläder och lite småsaker så jag klarar mig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej på dig! Trevlig blogg du har. Följa varandra på bloglovin? :P

2011-03-12 @ 13:12:20
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Caroline

Va härligt att höra!! :)

2011-03-12 @ 13:33:22
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej !



var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg! :)

att DU behöver göra är att kommentera inlääget " Veckans blogg" för att vara med! :)



Lycka till// skrh.blogg.se

fin blogg :)

2011-03-12 @ 13:50:10
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0