Lånat pengar till hyran

Har nu fått låna pengar till hyra så det problemet är löst, men jag är väldigt arg över att jag inte fått mina pengar i tid när de lovade mig det. Jag har berättat hur viktigt det här är för mig och hur stressad jag blir när det blir problem med pengarna och nu får jag inte ens tag i min handläggare så jag vet inte alls när jag kommer få mina pengar. Har inte gått ut något idag för att jag varit så stressad över det här så jag har inte orkat eller haft lust, ville ordna med hyran först annars hade jag inte kunnat sova i natt. Med maten är det inte lika akut, får ta det som finns i kylen och frysen och hitta på något, men det finns inte så mycket kvar så jag hoppas det inte dröjer allt för länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0