Nån ryckte i dörren


I natt vaknade jag av att någon ryckte i dörren 2 gånger, blev först rädd men när jag hörde rösterna och inte kände igen dom blev jag inte så orolig, tänkte att det kanske var grannen som hade kommit hem från krogen och tagit fel på dörren. Ska dock bli skönt att få gallergrinden, för då vet jag att om någon får upp dörren så kommer de ändå inte in pga grinden, nu känner jag att det är lite för nära mig och de som står utanför. 

Det har blivit bättre med hur jag reagerar på plötsliga ljud, men är det ljud som är identiska med ljud jag acossierar till han eller som låter som någon bryter sig in så är det fortfarande väldigt jobbigt och det får mig att reagerar kraftigt.



Kommentarer
Postat av: Rosen

Jag har vaknat av ljud och blivit livrädd. Vet inte om du har ögat nu(på dörren) eller om du får det sen, ett tip är att springa upp o kolla... Om det kanske är någon annan som gått fel så blir du snabbt lugn... Ist för att ligga kvar o fortsätta va rädd.



Kram

2011-03-13 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0