Morgonpromenad

Gick förbi det skyddade boendet på morgonen för att se om jag fått någon post dit eftersom adressändringen inte gått igenom än eftersom jag skickade in papprerna sent (obs har du skyddad identitet ska du inte adressändra på det vanliga sättet) och efter det gick jag vidare till ett möte jag hade. Sammanlagt har jag gått 2 timmar idag och det känns jätte skönt. Det är bra för vikten också. På vägen hem stannade jag vid mataffären och handlade lite mat, har aldrig tyckt om Yoggi yalla drickyoghurt men jag var jätte hungrig så jag köpte den för jag tänkte att det är det lättaste att få ner och tyckte konstigt nog att den var jätte god den här gången och ångrar att jag inte köpte en till.

När jag vaknade hade jag inte alls ont i munnen, det är fortfarande lite obehagligt att äta men det går bättre än igår och jag kan prata bättre, igår kunde jag bara mummla. Det gör ont när jag säger ord som innehåller R så jag byter ut den bokstaven mot J så det låter lite roligt när jag pratar, tror dock det kommer vara helt läkt till senast på söndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0