Nattens dröm blev mitt avslut jag egentligen aldrig kommer få


I natt drömde jag att jag fick chansen att förklara allt för tjejen som betytt mycket för mig men som jag inte kunnat kontakta sen den dagen jag lämnade honom vilket varit jätte jobbigt. Jag fick chansen att berätta hela sanningen; varför jag plötsligt försvann, hur han egentligen behandlade mig, att jag inte fick de där skadorna av att ha ramlat i trappan och hur mitt liv är nu. Hon svarade mig "jag visste att det var något från hela början, och var inte orolig jag förstår dig". När jag vaknade kände jag en sån lättnad som om att det verkligen hade hänt, och otroligt nog känns det som att jag nu på ett sätt kan lägga den där biten bakom mig och gå vidare eftersom jag nu har fått mitt avslut, fast i drömmen. Jag har en känsla av att hon förstår, att hon känner på sig sanningen och inte tvivlar på hur mycket jag tycker om henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0